Tabletki na powiększanie piersi?

Zaczęłam się ostatnio interesować tabletkami, które mają ponoć powiększyć biust. Czy to prawda, że istnieją takie tabletki powiększające piersi?

Hmm, z logicznego punktu widzenia - jakoś mi się nie chce w to wierzyć. 
No bo tak - gdyby tabletki powiększające biust istniały naprawdę to czy problem małego biustu w ogóle byłby istotny? Masz małe cycki - kupujesz tabletki - łykasz i masz duże. 



SUPER SPRAWA CO?

Jak sobie siedziałam ostatnio przed kompem i szukałam info na temat powiększania piersi to kilka razy natknęłam się na taka reklamę.

POWIĘKSZANIE PIERSI!

POWIĘKSZANIE PENISA!

No, kurde jakoś w to nie wierzę. Boję się trochę spróbować takich tabletek. Chyba zostanę przy tych masażach ;)

Jednak nie daje mi to spokoju!
Jak to działa do cholery!?
Jak tabletki mają sprawić, że nagle urosną mi piersi? Co one mają w sobie jakieś hormony czy co? W takim razie jak ktoś je dużo piersi kurczaka to też powinien mieć duże cycki? Ponoć kurczaki są straszne faszerowane hormonami... Hmm...

No dobra zobaczmy co się pisze o tabletkach na powiększenie piersi.

Jak się okazuje tabletek powiększających biust jest cala masa.Wystarczy tylko dobrze poszukać, w internecie jest pełno linków, reklam...

Ja znalazłam np. takie (ponoć najpopularniejsze są):

Breastfast - to są ponoć jakieś tabletki ziołowe, wspomagające układ krążenia, funkcjonowanie naczyń limfatycznych oraz pracę damskiego układu hormonalnego. Jak się regularnie będzie je przyjmować, to możemy nie tylko powiększyć piersi, ale także zwiększyć libido. Te tabletki ponoć nie mają w swoim składzie żadnych szkodliwych substancji - to mnie przekonuje. Być może kiedyś się na nie skuszę, ale to w przyszłości.. muszę zgłębić temat ;)

Perfect bust - te tabletki tez mają ponoć skład naturalny i zioła takie jak np. kozieradkę. Z tego co się doczytałam, to ten suplement wspomaga powiększanie piersi. Po regularnym łykaniu piersi zaczynają rosnąc, a hormony stabilizują się. Po łykaniu tych tabletek ponoć mamy mieć nie tylko powiększony biust, ale także piękną cerę i smukłą linię. No ciekawe... ja kiedyś raz miałam przygodę z kozieradką. Przez tydzień jej picia miałam wilczy apetyt, żarłam więcej niż zwykle. A miało być tak pięknie. Miały po niej cycki rosnąć i włosy :)

Pro Breast Plus - i znowu tabletki ziołowe i bla bla bla.... czemu zatem o nich pisze? Bo te tabletki są w zestawie z kremem. tabletki mają mobilizować nasz organizm to powiększenia rozmiaru piersi, natomiast krem ma dbać o skórę i jej jędrność podczas tego powiększania.

Gdybym miała odwagę to czy zdecydowałabym się spróbować którychś z tych tabletek. Tak - jak się zdecyduję ta spróbuję tych ostatnich. Przyznam, że chciałabym zastosować też jakiś krem na biust. Myślę, że tabletki w połączeniu z kremem byłyby najbardziej skuteczne.

Czy ktoś z was zna może te tabletki i może coś więcej powiedzieć na ich temat? 
Sugestie mile widziane :)

1 komentarze:

joanna on 22 maja 2018 11:16 pisze...

Osobiście wybrałam tabletki których opis znajdziecie w tym poście do poczytania: http://manipulant.info/tabletki-na-powiekszanie-biustu-probreast-plus-twoim-zbawieniem/, link jak co mozna skasowac poprostu maja dokladny opis produktu to dodałam :) W każdym razie tabletki nazywają sie probreast plus i u mnie po 3 miesiecznej kurracji rozmiar do przodu,czy to dużo mało nie mi oceniać - ale lepsze samopoczucie jest i cycek większy ;)

Prześlij komentarz

 

Cyckomaniaczka Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos