Śmieszna ta maseczka kolagenowa na biust!

Cześć laski!

Dziś będzie krótko, bo właściwie nie planowałam żadnego posta, ale no muszę wam coś pokazać, bo padnę! 

Jestem tak rozbawiona, że śmieję się normalnie od godziny chyba.. :)

Znacie te maski do twarzy takie płachty z dziurami na oczy?

No i luzik, są od dawna na rynku. Nic dziwnego, nic śmiesznego.

A patrzcie co ja znalazłam:

Źródło: ceneo

Nie wiem, rozbawiło mnie to :)

Takiego wynalazku to jeszcze nie widziałam.

Maska na cycka :)

Hahahahaha!

Kolagenowa to może i działa, ale żeby takie coś wymyślić? :)

Ciekawe czy pasuje na każdy rozmiar biustu :)

Ps. Kolejny artykuł będzie o maskach na biust, ale takich zwykłych, a nie takich śmiesznych wynalazkach ;)


Pozdro!

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Cyckomaniaczka Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos