Co muszę jeść by urosły mi piersi?

Hejka!

Natknęłam się ostatnio na bardzo fajnego bloga --> DIETY I ICH SEKRETY. Zaczęłam czytać go od początku, a każdego posta traktuję jak rozdział dobrej książki! Super jest ten blog :)
Dziewczyna, która go pisze daje świetne rady dla odchudzających się, ale też pisze na inne tematy, które mnie akurat interesują. Są tam posty na temat urody, kosmetyków, a nawet przepisy!

Na tym blogu też znalazłam ostatnio kilka fajnych artykułów na temat powiększania piersi i dzisiaj postanowiłam, że przytoczę fragmenty z tego bloga :)

Wiecie co decyduje o rozmiarze naszego biustu? Do tej pory myślałam, że rozmiar biustu zależy wyłącznie od genetyki. Wydawało mi się, że jedne mają duże piersi, inne maja małe dlatego, że mamy to gdzieś zapisane w genach czy coś - okazuje się, że to nie do końca jest tak.


Wielkość naszego biustu zależy od 4 hormonów: estrogenu, progesteronu, prolaktyny i hormonu wzrostu. Ilość tych wszystkich hormonów musi być ściśle ze sobą skorelowana, by nasze piersi pięknie się rozwijały i rosły.

Tak pisze autorka DiS i ja w to wierzę, bo gdyby to nie była prawda to wtedy te wszystkie tabletki na powiększenie piersi o których ostatnio pisałam pewnie, by nie istniały. Chyba, że to kłamstwo i tabletki wcale nie działają... na pewno to kiedyś sprawdzę! :)

No dobra, ale nie zbaczając z tematu:

Co muszę jeść by urosły mi piersi?

Na jednej ze stron dla odchudzających się piszą:
Żadna dieta sama w sobie nie powiększy znacząco piersi, może jedynie trochę wspomóc ich rozwój. Jest to istotne zwłaszcza w procesie dojrzewania, kiedy to piersi dopiero się kształtują. Warto wtedy sięgać po produkty bogate w fitoestrogeny, czyli związki roślinne, które w organizmie człowieka działają na podobieństwo estrogenów – żeńskich hormonów odpowiedzialnych m.in. za rozwój piersi. Najbogatszym źródłem fitoestrogenów sąrośliny strączkowe, szczególnie soja. Znajdziemy je jednak także w nasionach kopru włoskiego, lnu i sezamu, w lucernie, owsie i orzeszkach ziemnych.

Warto jednak pamiętać, że o ładnym wyglądzie piersi nie świadczy jedynie ich wielkość, ale także jędrność. Dlatego w posiłkach należy uwzględnić produkty bogate w witaminę A i E, które korzystnie wpływają na wygląd skóry. Witaminę A znajdziemy np. w żółtych i pomarańczowych warzywach i owocach (np. w marchewce, dyni, morelach), z kolei witamina E zawarta jest w olejach roślinnych i orzechach. [Źródło: https://vitalia.pl]

A na Diety i ich sekrety jest bardzo fajnie zrobiona lista produktów i wszystkie lubię jeść! :)

LISTA PRODUKTÓW, KTÓRE WPŁYWAJĄ NA POWIĘKSZENIE PIERSI:

1. Mleko



Mleko krowie zawiera śladowe ilości estrogenów, progesteronu i prolaktyny, które to wpływają na wzrost tkanek znajdujących się w piersiach.

2. Lucerna, warzywa kapustne, szpinak



Te produkty są bogate w przeciwutleniacze, żelazo i wapń. To wszystko ma bardzo duże znaczenie nie tylko dla naszych piersi, ale w ogóle dla naszego zdrowia. Jedzenie regularnie wyżej wymienionych warzyw reguluje gospodarkę hormonalną u kobiet, a to wpływa na powiększenie piersi.

3. Owoce morza


W owocach morza obecny jest mangan, który wspiera wzrost tkanek budujących piersi. Dlatego nie unikaj małży, ostryg, krewetek, wodorostów..

4. Soja


Jest bogata w izoflawonoidy, pomaga w walce z wolnymi rodnikami i komórkami nowotworowymi. Produkty sojowe są bogate w fitoestrogeny, które odpowiadają za wzrost piersi.

5. Orzechy


Orzechy zawierają zdrowe tłuszcze, które powinny znaleźć się w każdej diecie, nie tylko tej dla kobiet pragnących powiększyć piersi. Jedz codziennie garść orzechów, a twoje piersi będą piękne i jędrne.

6. Mięso

 Jedzenie regularnie mięsa może przyczynić się do powiększenia piersi. Dlaczego? Ponieważ zawiera białko. Zaleca się jednak jedzenie mięsa chudego, mięso zbyt tłuste może przyczynić się do "wyhodowania" cellulitu! ;)

Tak sobie siedzę teraz i patrzę na ta listę. Stanowczo za rzadko jem soję, szpinak i czerwone mięso.

Teraz kiedy wiem już co muszę jeść by urosły mi piersi, muszę to sobie zapamiętać i wprowadzić w życie!

Jestem gotowa do działania i pełna nadziei! :)

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Cyckomaniaczka Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos