Cycki, cycki, wszędzie cycki!

Dziś mam humor wyśmienity! Wszystko mnie bawi. To pewnie dlatego, że miałam dziś cudowny dzień. Oby więcej takich :)

Zastanawiałam się co by tu o piersiach dzisiaj napisać, ale przyznam się, że się nie przygotowałam ;)

Nie miałam czasu, kurcze! :)
Nie przetestowałam ani jednej metody na powiększenie biustu, nie kupiłam ani jednego kremu na biust, nie zjadłam nic co by powiększało cycki! ;)

I wiecie co, wcale nie mam z tego powodu wyrzutów sumienia, hahaha!

Dziś miało być na wesoło to będzie. Znacie te wszystkie dowcipy o cyckach? Cycki, cycki, wszędzie cycki! Ostatnio przeczytałam taki tekst na samochodzie: "Pokaż cycki dam ci ciastko. Brzydkie cycki oddaj ciastko!". Czy mnie to dziwi? Szczerze? Wcale!


Znalezione obrazy dla zapytania małe cycki demotywatory

Jeśli macie dzisiaj podły humor, albo jeśli was coś przygnębia, poczytajcie to co znalazłam o cyckach na nonsensopedii :)

PADŁAM! ;)

Piersi – dwa wzgórza żeńskie o znaczeniu strategicznym. Po przedarciu się przez granice jest to pierwszy obiekt, który staje się celem podboju strategów.

Ja już od dawna wiem, że z dużymi piersiami u kobiet to jest tak jak z rybami w wodzie: wydają się duże, dopóki człowiek nie złapie.
Autoerotoman Kuba Wojewódzki


– I musiałam wstać, bo mi się przypomniało, że jak nie wyciągnę piersi z kurczaka, to nie będzie obiadu…
– Czemu trzymasz piersi w kurczaku?
Inteligentna rozmowa o piersiach

Na pierwszy rzut oka ta informacja brzmi jak żart: bo niby po co badać coś, co jest oczywiste. Jednak Karen Weatherby była uparta i postanowiła sprawdzić, jak reagują faceci wpatrujący się duży, ponętny, kobiecy biust (na żywo, nie w gazetach, ani internecie). Wzięła 200 ochotników i podzieliła na dwie grupy po 100 osób. 100 szczęśliwców miało wpatrywać się w piersi, a 100 pechowców pod żadnym pozorem nie. Potem Weatherby zmierzyła całej dwusetce ciśnienie. I co się okazało? Że ci, którzy patrzyli na piersi, mieli ciśnienie zdecydowanie niższe. Pani uczona wywnioskowała więc, że patrzenie przeciwdziała zawałowi. Co więcej, po badaniach zaleca się 10 minut wpatrywania się w piersi dziennie, ma to podobno działać na organizm tak samo zbawiennie, jak pół godziny siłowni.
Jeszcze raz podkreślamy – ta informacja to nie żart.





Miłego weekendu, bo zdaje się, że ma być długi ! :)


0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Cyckomaniaczka Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos