Czy masaż pomoże powiększyć piersi?

Pierwszą rzeczą jaka mi przychodzi do głowy gdy patrzę na mój mały biust jest: "Co mogę zrobić by powiększyć piersi?". Ponoć sposobów jest wiele. Ja na pewno będę testować wszystkie i szukać swojego sposobu, który pomoże mi spełnić swoje marzenie :)

Pomyślałam że na początek warto zacząć od masażu.



Natchnął mnie do tego artykuł, który niedawno przeczytałam:

Zanim przystąpisz do masażu musisz dobrze natłuścić skórę np. z pomocą olejku, wtedy będzie się dobrze prowadzić po skórze rękę. Użyj olejku do masażu, oliwki lub specjalnego kosmetyku przeznaczonego do masażu. Piersi masujemy kolistymi ruchami w stronę zgodną z ruchem wskazówek zegara. Na każdą pierś trzeba wykonać od 100 do 300 ruchów. Połóż całą dłoń na piersi i masuj w odpowiednim dla siebie tempie. Możesz masować się szybko lub powoli – to zależy od Ciebie. Pamiętaj jednak, by zachować tempo. Warto jest zadbać o to by nie odrywać ręki od skóry. Można po skórze delikatnie przesuwać dłoń, ale lepiej nie zmieniać jej położenia, gdyż tylko w ten sposób pobudzasz gruczoł znajdujący się w twojej piersi, do działania. Jeśli masujesz ręką pierś pamiętaj, że gdy będziesz robić to za delikatnie, masaż nie przyniesie spodziewanych efektów. Gdy będziesz masować zbyt agresywnie, możesz zbyt rozciągnąć skórę. Musisz po prostu znaleźć złoty środek.
Jeśli nie jesteś pewna czy dobrze wykonujesz masaż zmień technikę. Dobre efekty przynosi także masaż ugniatający. Wiecie co jest najważniejsze w masażu piersi? Pobudzanie gruczołów dokrewnych i zmuszanie ich do działania. I właściwie tylko o to w masażu ujędrniającym, powiększającym piersi  chodzi.
Gruczoły dokrewne w młodości i okresie dojrzewania są najbardziej aktywne. Wraz z wiekiem pobudzając ich aktywność  można przedłużyć młodość i piękny wygląd skóry.
Warto zatem poświęcić każdego dnia kilka minut na masaż. Masaż piersi można wykonywać samemu, ale można też zaangażować do tego swojego partnera. To może być doskonały pretekst do rozpoczęcia gry wstępnej 😉 Masaż piersi przez partnera nie różni się właściwie niczym od tego jakbyśmy masowały się same. Z tym, że partner może masować obie piersi na raz. 

Artykuł pochodzi ze strony MASAŻE i RYTUAŁY.


Ale to nie jest jedyny artykuł na temat masażu, który powiększa piersi, który przeczytałam w internecie.

Na innej stronie było napisane, że bardzo pomaga też masaż prysznicem. Czyli za każdym razem kiedy się kąpiemy warto się masować. FAJNIE! W ten sposób będziemy to robić regularnie - bo przecież kąpiemy się codziennie :)

Masaż pod prysznicem można też połączyć z peelingiem, dzięki temu będziemy mieć gładką jędrną skórę. Poza tym poszukałam trochę informacji w necie na temat specjalnych, masujących końcówek do prysznica.

Zobaczcie co znalazłam na allegro:

Allegro.pl

Takich perełek jest więcej, wystarczy poszukać :)
Teraz się tak wciągnęłam w to szukanie masażerów, które pomogą mi powiększyć piersi i tak się nakręciłam, że chyba już pójdę... to tyle na dziś! :) 

Do napisania następnym razem! BUŹKA! ;)

Ps. A wy wierzycie w to, że masaż pomoże nam powiększyć piersi?

3 komentarze:

Tips&Tricks on 2 czerwca 2017 12:44 pisze...

Ja myślę, że bardzo dobry pomysł żeby zacząć od masażu! :)

Pomyśl tez o kosmetykach, olejkach, balsamach... samo masowanie wodą może Ci niewiele dać. Skórę warto nawilżać i ujędrniać :)

Ps. Fajny blog! Trzymaj tak dalej.
Zapraszam do mnie: http://ekstrarady.blogspot.com/

akademia masażu on 26 stycznia 2018 12:43 pisze...

szczerze mówiąc nie wierzę w to, że masaż może powiększyć piersi

Cyckomaniaczka on 26 stycznia 2018 15:39 pisze...

Ojej, jak ktoś się spodziewa, że z miski A nagle urośnie na C...

Masaż bardzo poprawia stan skóry i generalnie wygląd piersi i jeśli ktoś ma małe cycuszki i regularnie je masuje to może poprawić ich wygląd.

Prześlij komentarz

 

Cyckomaniaczka Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos