Kosmetyki ujędrniające biust? Czekoladowa maska do pielęgnacji biustu?

Hejka!

No dobra było już pitu, pitu o cyckach, teraz czas na konkrety. Postanowiłam, że nie będę się już dłużej czaić, czas się zabrać za swoje piersi na poważnie.

Zaczęłam dzisiaj przeszukiwać internet w poszukiwaniu jakichś kremów na biust. Napisałabym na porost biustu, ale to chyba trochę śmiesznie brzmi - hahaha, że nie wspomnę już o tym, że chyba nie wierzę w to, że jakieś kremy mogą sprawić, że piersi będą rosnąć :)

Pamiętam jak kiedyś zachęcona przez koleżankę kupiłam sobie w drogerii krem ujędrniający biust. Na opakowaniu była piękna pani z cyckami modelki, od razu człowiek sobie wyobrażał - kurde, muszę to kupić, będę wyglądać tak jak ona. I co? Goowno! Nic się nie stało. Kompletnie nic! Wcale mi cycki nie urosły od smarowania tym kremem. Bo piersi się nie powiększą w ten sposób! Także jakby wam ktoś taką ściemę kiedyś walił to nie bądźcie głupie..
Natomiast kremy wszelkiego rodzaju, serum do biustu czy jakieś maseczki na pewno mogą poprawić wygląd skóry, jędrność, mogą wyrównać koloryt, niedoskonałości.. w to jestem w stanie uwierzyć i takich właśnie kosmetyków teraz będę szukała. 

Dziś poszperałam trochę w necie i znalazłam taką maseczkę czekoladową:

Sklep Naturica

Podoba mi się skład tej maseczki, bo zawiera i kwas hialuronowy i olejek nawilżający i pewnie pięknie pachnie dzięki masłu kakaowemu :)

Nie mogłam za bardzo na internecie znaleźć opinii o tym kosmetyku, więc nie jestem do końca zdecydowana, chociaż z drugiej strony jak sobie sprawdziłam ile ta maska kosztuje to wcale nie tak dużo, więc można by zaryzykować.

Opinii o masce nie znalazłam pewnie dlatego, że to jakaś nowość. Sprawdziłam natomiast co piszą na internecie o składnikach tej maski:

Kwas hialuronowy - jest nazywany eliksirem młodości. Kwas hialuronowy jest substancją, która naturalnie występuje w organizmie człowieka w postaci soli sodowej (hialuronianu sodu). W najwyższym stężeniu występuje w skórze, w mazi stawowej oraz w ciele szklistym oka. Kwas hialuronowy jest również składnikiem płynów ustrojowych i tkanki łącznej. Stanowi także budulec ścian naczyń krwionośnych.

Podstawową funkcją kwasu hialuronowego jest wiązanie wody. Codziennie około 30 procent kwasu hialuronowego, obecnego w naturalny sposób w organizmie, ulega rozpadowi, a jego miejsce zajmują nowe cząsteczki kwasu. Jednak wraz z wiekiem jego ilość stopniowo się zmniejsza, przez co dochodzi do degeneracji tkanek, w których się znajduje. Dlatego coraz częściej uzupełnia się niedobory kwasu hialuronowego dostarczając go z zewnątrz w formie zastrzyków, tabletek czy kremów. Kwas hialuronowy utrzymuje prawidłowy poziom nawilżenia w skórze., a jego występowanie w kosmetykach ujędrniających i przeciwzmarszczkowych gwarantuje skuteczność działania. 


[Źródło: http://poradnikzdrowie.pl]

Chociaż ja nie używam jeszcze kosmetyków przeciwzmarszczkowych to faktycznie wiele się słyszy o tym, że kwas hialuronowy ujędrnia skórę. Kwas hialuronowy mi się podoba ❤

A co piszą o maśle kakaowym w kosmetykach?

Ziarno kakaowe zawiera znaczne ilości tłuszczu – około 54% . Główną grupę stanowią kwasy tłuszczowe nasycone (65%), w mniejszej ilość występują kwasy jednonienasycone (31,43%) i wielonienasycone (3,51%). Zawiera ono również glicerydy kwasów nasyconych: palmitynowego (28,03-33,70%) i stearynowego (33,70-40,22%). Wśród kwasów nienasyconych wyróżnia się kwasy oleinowy (26,36-30,49%) i linolowy (2,50-3,00%). Wysoka zawartość kwasu oleinowego w maśle kakaowym nadaje mu właściwości nawilżające i regenerujące skórę.
Dzięki dużej zawartości polifenoli masło kakaowe wykazuje korzystne działanie na organizm ludzki. Związki te posiadają właściwości antyoksydacyjne, wspomagają regenerację naskórka oraz działają hamująco na procesy zapalne. Przyczyniają się do poprawy stanu zdrowia skóry, dzięki nim staje się ona bardziej elastyczna.

[Źródło: http://magia-natury.pl]
I to mi się też podoba! :)

A wy co myślicie o tej masce do pielęgnacji biustu?

Czy ktoś może już ja próbował i ma mi coś do powiedzenia? :)

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Ta maska jest bardzo fajna. Widziałam ja u koleżanki. Pachnie obłędnie i dobrze nawilża skórę :)

Anonimowy pisze...

Nie stosowalam nigdy... jak juz przetestujesz, daj znac;)


Pozdrawiam, Karo

Cyckomaniaczka on 16 lipca 2017 23:26 pisze...

Spoko! Jak przetestuję na pewno dam znać. Może zamówię ją w przyszłym tygodniu, hmmm... :)

Prześlij komentarz

 

Cyckomaniaczka Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos