Jak się ubierać gdy masz małe piersi?

Hejka!
Dziś będzie troszkę o modzie. Chociaż ten temat nie jest moją mocną stroną, to nie da się go pominąć. Mając małe piersi trzeba niestety trochę liznąć tematu mody, żeby się dodatkowo nie pogrążać źle dobranymi ciuchami.

Czy wiesz jak się ubierać gdy masz małe piersi?


Ja też nie! ;)
Dlatego ostatnio regularnie przeglądam Pinteresta, jest tam całe mnóstwo fajnych zdjęć, które dają mnóstwo inspiracji modowych i nie tylko. Znalazłam dziś kilka fajnych zdjęć, które mnie zauroczyły. Jak to niewiele trzeba... kurczę, nawet mając małe piersi można dobrze wyglądać i wcale nie trzeba się chować w golf!

Mam nadzieję, że te zdjęcia kogoś zainspirują:






Źródło zdjęć: PINTEREST.


I na koniec kilka moich przemyśleń.

Moim zdaniem ogólną zasadą mody jest to, że można się ubierać tak jak się chcę! Ja sama zawsze ubierałam się tak żeby mi było wygodnie!

Jednak niestety, Mając małe cycuszki warto przemyśleć swój ubiór. Eksponujmy to co mamy ładne, talię, szyję, nogi... odciągajmy uwagę od małych piersi lub powiększajmy je wizualnie.

Bardzo ważne jest to jaki nosisz biustonosz. Przy małych piersiach warto zainwestować w dobry push-up. Zrezygnuj z biustonoszy sportowych i miękkich - tylko bedą z ciebie robić deskę!

Detale ubrań wokół piersi odwracają uwagę od wielkości biustu. Graj kolorami, eksperymentuj z marszczeniami, frędzlami, haftami i wszelkiego rodzaju aplikacjami, ale uważaj - zbyt wiele detali może mieć odwrotny efekt, dzięki czemu Twój biust będzie wyglądać na jeszcze mniejszy niż jest. Dlatego rób to wszystko ze smakiem, nie z przesadą.

Poziome paski optycznie powiększają piersi, ale unikaj ich, jeśli jesteś szeroka w ramionach - niestety kurcze zawsze jest coś za coś! wrrr..

Zakładaj jasne bluzki i ciemne spodnie - nigdy na odwrót - pamiętaj, że czarny wyszczupla! ;)

Jeśli jesteś wąska w pasie podkreślaj sylwetkę klepsydry z paskiem w talii, stworzysz optycznie wrażenie większych piersi.

A jeśli nie wiesz jak dbać o małe piersi, przeczytaj jeden z moich poprzednich artykułów i dowiedz się jak to fajnie jest gdy się ma serum ujędrniające! Ja się w nim zakochałam! :)

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Cyckomaniaczka Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos