Herbatki na laktację - 4 domowe przepisy

Herbatki na laktację? Kto by myślał, że będę o tym pisać! Kto by pomyślał, że w ogóle jeszcze cokolwiek będę pisać na tym blogu! Ale ja nie wiem, Nowy rok, nowa ja - czy jakoś tak :)


Szczerze mówiąc miałam już tutaj nie pisać, ale dostałam ostatnio dwa znaki, które utwierdziły mnie w przekonaniu, że może jednak ktoś na mnie tutaj czeka... może jest ktoś, kto liczy na to, że coś jeszcze przeczyta na tym blogu... hmm..

Pierwszy znak to był komentarz od Anonima :)
Drugim to, że moja siostra jest w ciąży i niebawem rodzi. Zazdroszczę jej tych cycków, ale tylko tego! ;) Też bym chciała mieć takie duże i jędrne :)
Może jeszcze będę miała... może pomoże mi w tym serum, o którym pisałam niedawno! Już prawie mi się skończyło i na pewno kupię kolejne! A tymczasem obiecane przepisy na herbatki laktacyjne.


Herbatki na laktację


Herbatki na laktację, o których dziś napiszę można samodzielnie zrobić w domu. Ja wiem, że to może być nieco uciążliwe, ale warto się troszkę wysilić i spróbować, te herbatki działają lepiej niż niejedna gotowa herbatka kupiona w sklepie czy aptece.

Herbatka stymulująca laktację


40 g rutwicy lekarskiej
30 g rozdrobnionych nasion kopru ogrodowego
30 g rozdrobnionych nasion kopru włoskiego
35 g rozdrobnionych nasion kminku zwyczajnego
200 ml wody

Wszystkie nasiona wymieszać np. w puszce, parzyć pod przykryciem 2 łyżeczki herbatki i 200 ml wrzątku.


Herbatka z selera na laktację

1 łyżeczka posiekanego korzenia selera
1 szklanka wody

Selera zalać zimna wodą, zagotować i na wolnym ogniu gotować przez 2 minuty. Przecedzić. Pić codziennie.


Herbatka pokrzywowa na laktację

Liście pokrzywy świeże lub suszone
200 ml wody

Niby zwykła herbatka z pokrzywy, ale gdy weźmiemy świeże liście pokrzywy ponoć działają  świetnie na laktację! Nie próbowałam, ale wy koniecznie sprawdźcie i dajcie znać :)


Herbatka wspomnienie wakacji



40 g sałaty morskiej
30 g kwiatostanów kopru włoskiego
20 g. ogórecznika
10 g macierzanki
250 ml wody

4-5 łyżek zalewamy litrem wody, parzymy 15-20 minut. Ta herbatka także stymuluje laktację.

I na koniec herbatka, która powstrzymać laktację, może niektóre czytelniczki, które trafią na ten post będą szukały odpowiedzi na pytanie "jak powstrzymać laktacje!?" ;)


Przydadzą się takie przepisy? ;)

Zaczerpnęłam je z tej książki:




0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Cyckomaniaczka Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos