Ćwiczenia na powiększenie biustu - joga

Ćwiczenia na powiększenie biustu to całkiem niezły sposób na piękne piersi. Łatwo nie będzie  - od razu mówię, ale... za to można się spodziewać efektów! Naprawdę! Ja od początku roku co jakiś tam czas ćwiczę, no nie powiem, że codziennie ale staram się przynajmniej co drugi dzień i wiecie co? Widzę już efekty! Tak wiem, pewnie powiecie, że jestem głupia i że to nieprawda, ale ja naprawdę widzę poprawę w kształcie piersi. Nie wiem, być może to kwestia sugestii, być może to kwestia tego serum na biust, bo używam już drugą butelkę, ale faktem jest, że jestem ostatnio bardzo zadowolona z wyglądu mojego dekoltu. 
Masaż piersi bezsprzecznie też jest bardzo ważny! Wierzę w to, że poprzez masaż moje piersi też lepiej wyglądają. Codziennie rano i wieczorem wcieram w biust serum i wam też to polecam :)

A teraz 

Ćwiczenia na powiększenie biustu - joga


Ćwiczenia na powiększenie biustu mogą być przeróżne, ja akurat ostatnio znalazłam taką jakby jogę. Spodobała mi się, więc sobie ćwiczę, a ponieważ jestem dość leniwa te ćwiczenia idealnie do mnie pasują, nie trzeba się zbytnio wysilać, wystarczy przyjąć odpowiednią pozycję i ... zresztą zobaczcie same! :)


Ćwiczenia na powiększenie biustu - joga

Ćwiczenia na powiększenie biustu - joga

Zdjęcia pobrałam ze strony PINTEREST.

1 komentarze:

Be-Active.pl on 4 marca 2018 22:45 pisze...

Kolejna ciekawa właściwość jogi :)

Prześlij komentarz

 

Cyckomaniaczka Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos