Odżywcze serum do biustu! Mam i ja! :)

No hej!

Ostatnio pisałam o masce czekoladowej do biustu i nawet miałam ją sobie zamówić, ale jednak stwierdziłam, że chyba wolę najpierw spróbować odżywczego serum :)
Zachęcił mnie do tego TEN artykuł ze strony Diety i ich sekrety.

Serum już do mnie dotarło. Jak radziła Autorka bloga zamówiłam go sobie na stronie NATURICA. Do tego wzięłam jeszcze maskę na mleczku łosia (gdy o niej przeczytałam nie mogłam się oprzeć!) i tonik do twarzy


O tych dwóch pozostałych kosmetykach pewnie Wam niebawem napisze, jak przetestuję! A na razie zaczynam ostro działać z serum do biustu :)

Jestem już po pierwszej aplikacji.

Pierwsze wrażenie?

Zapach - boski!

Konsystencja? Jak to serum - gładka, niezbyt gęsta.

Uczucie po aplikacji? Bardzo fajnie i dość szybko się wchłania, nie lepi się, dobrze nawilża.



Mam zamiar stosować się do zaleceń z buteleczki. 
Myślę, że miesiąc czasu regularnego stosowania wystarczy żeby zobaczyć już jakieś efekty :)

Dam Wam znać!

A na koniec kilka marzeń ;)





0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Cyckomaniaczka Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos