Moje małe marzenie

Każdy z nas ma marzenia, prawda?

Moim marzeniem jest by moje piersi chociaż troszkę się powiększyły. Cudownie byłoby żeby z rozmiaru A zrobił się choćby B, albo male C. 

Ehh, czasami tracę wiarę :9
Czasami wydaje mi się, że moje marzenie jest nierealne.

Wiem, że nie jestem sama. Wiem, że jest cała masa dziewczyn, które mają ten sam kompleks. Sęk w tym, że tak naprawdę to mało mnie to pociesza. Co mi po tym, że nie jestem sama, skoro to nic nie zmienia?

Czy długo jeszcze będę musiała wypychać skarpetami biustonosz? 
Czy nastanie w końcu czas w którym będę mogła z uśmiechem na ustach założyć bluzkę z głębokim dekoltem?
Czy moje piersi w końcu się powiększą!?

MAM DOŚĆ TYCH SZELMOWSKICH UŚMIESZKÓW!
MAM DOŚĆ WYŚMIEWANI SIĘ ZE MNIE I NAZYWANIA MNIE DESKĄ!
MAM DOŚĆ UDAWANIA, ŻE TO MNIE NIE RANI!

BO RANI!
I to bardzo!

W końcu muszę się wziąć w garść i zacząć coś robić... ŹLE! Nie coś robić! Tylko spełniać moje małe marzenie! :)



http://www.allhealthynews.com

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Cyckomaniaczka Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos