Dlaczego niektóre kobiety mają małe piersi, a niektóre duże?

Często zadaję sobie to pytanie. Dlaczego mam małe piersi? Dlaczego nie mogę być taka jak moje koleżanki i cieszyć się pięknym, jędrnym biustem? :(

Niestety, natura jest niesprawiedliwa i nie obdarza nas wszystkich jednakowo. Są dziewczyny, które mają duże piersi, są takie, które mają małe. Są laski z długimi pięknymi włosami, są też takie, które mają rzadkie i cienkie włosy. No cóż nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem. Czas zaakceptować siebie i zacząć działać!

Na razie jeszcze nie wiem od czego mam zacząć. Od diety, ćwiczeń czy może od jakichś kosmetyków ujędrniających piersi, powiększających biust (jeśli takie w ogóle istnieją)...



Ostatnio wpisałam w przeglądarkę hasło "od czego zależy rozmiar piersi" i natknęłam się na artykuł, w którym jedna pani doktor tłumaczyła, że wielkość piersi jest sprawą indywidualną i bardzo często zależy od uwarunkowań genetycznych. Nie wiem czy w to wierzyć, bo moja mama ma w sumie duży biust, ale być może dlatego, że przecież jest dojrzałą kobietą i ma za sobą kilka ciąż, karmienie piersią... :)

Czyli chyba jest jeszcze szansa dla mnie!

Być może po ciąży moje piersi zmienią rozmiar :)

A co do tego czasu?

Czy będę zmuszona jeszcze długo się tak męczyć?

No zobaczymy!

Szukam sposobów na powiększenie biustu, jak znajdę coś fajnego to na pewno dam znać! :)

Haloooo, czy jest tutaj ktoś z małymi cyckami?

Czy jestem osamotniona?

Może mi ktoś coś podpowie?

Jak sobie poradzić z małym biustem?!

1 komentarze:

Diety i ich Sekrety on 2 czerwca 2017 12:54 pisze...

Przeczytaj mój artykuł:
http://sekretydiety.blogspot.com/2014/08/co-jesc-by-poszo-w-cycki.html

Może dieta ci pomoże? :)

Pozdrawiam!

Prześlij komentarz

 

Cyckomaniaczka Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos